دفتر رسيدگي به شكايات واقع در طبقه منهاي 2 و زير نظر معاونت درمان مي باشد. كه مراجعين به طور حضوري مي توانند جهت ارائه شكايات به اين دفتر مراجعه نمايند. البته شكايات به صورت مكاتبه اي نيز پيگيري و بررسي خواهد شد.
در تمامي بخش ها صندوق هايي تعبيه شده كه در آن ها برگه هاي كد داري وجود دارد و مراجعين مي توانند متن شكايت خود را در برگه نوشته و كد روي آن را نزد خود نگه دارند و برگه را در صندوق بياندازند اين برگه ها در كميته شكايات بيمارستان مورد بررسي و پي گيري قرار مي گيرد و فرد مي تواند حداقل پس از يك هفته كاري با شماره 82723740 و از نتيجه آن مطلع شود.
پرونده مورد شكايات بر حسب موضوع به معاونت هاي ذيربط ارجاع گرديده و نتيجه بررسي در كميته شكايات بررسي و اقدامات اصلاحي اتخاذ مي گردد. تشكيل كميسيون هاي ويژه پزشكي جهت بررسي شكايات نيز از ديگر اقدامات اين مجموعه مي باشد.
همچنين در كنار صندوق شكايات، صندوق تقدير و پيشنهادات وجود دارد كه افراد در صورتي كه بخواهند مراتب تشكر و قدرداني خود را نسبت به پرسنل درمان ابراز دارند از آن استفاده مي كنند.
در تمامي بخش ها صندوق هايي تعبيه شده كه در آن ها برگه هاي كد داري وجود دارد و مراجعين مي توانند متن شكايت خود را در برگه نوشته و كد روي آن را نزد خود نگه دارند و برگه را در صندوق بياندازند اين برگه ها در كميته شكايات بيمارستان مورد بررسي و پي گيري قرار مي گيرد و فرد مي تواند حداقل پس از يك هفته كاري با شماره 82723740 و از نتيجه آن مطلع شود.
پرونده مورد شكايات بر حسب موضوع به معاونت هاي ذيربط ارجاع گرديده و نتيجه بررسي در كميته شكايات بررسي و اقدامات اصلاحي اتخاذ مي گردد. تشكيل كميسيون هاي ويژه پزشكي جهت بررسي شكايات نيز از ديگر اقدامات اين مجموعه مي باشد.
همچنين در كنار صندوق شكايات، صندوق تقدير و پيشنهادات وجود دارد كه افراد در صورتي كه بخواهند مراتب تشكر و قدرداني خود را نسبت به پرسنل درمان ابراز دارند از آن استفاده مي كنند.